اولین مرجع آموزش و مشاوره آسترولوژی در ایران

خورشید در ۱۲ نشان زودیاک

خورشید در دوازده نشان زودیاک همون ماه تولد ماست که همه میشناسیم در این مقاله قرارگیری این سیاره(خورشید یک ستاره است که در علم آسترولوژی به عنوان سیاره از اون نام می‌بریم) در تمام نشان ها رو توضیح میدیم

خورشید در اریس(فروردین)

سیاره حاکم نشان اریس مارس است که نماد انرژی، سلامتی، روحیه جنگندگی و مهارت های رهبریست. با داشتن ویژگی‌های مارس، متولدین اریس در بیشتر موقعیت‌های زندگی‌شان شجاع و قاطع هستند و کارها را با اشتیاق و اطمینان از توانایی‌هایشان انجام می‌دهند، آنها کم حوصله هستند، بیشتر اوقات سر خود عمل می‌کنند و از کسی مشورت نمی‌گیرند. اریس‌ها رفتاری دوستانه دارند و جوانمردی را رعایت می‌کنند. آنها همکاران خوبی محسوب می‌شوند و ایده های خوبی دارند که حتی اگر به تنهایی موفق به محقق کردن آنها نشوند، اشتیاقشان باعث می‌شود همه در این راه به آنها کمک کنند. در پستهای مدیریتی، رئیس خوبی هستند اما پذیرفتن کارمندان تنبل و ناشی برای آنها سخت است. آنها مشکلات متقابل را بدون سازشکاری و به سرعت حل می‌کنند. اگر کسی به آنها تحکم کند اصلا تحمل نمی‌کنند و اگر تصمیم بگیرند استقلالشان را به هر قیمتی حفظ کنند، کسی نمی‌تواند در مقابل یک اریس ایستادگی کند. شجاعت باورنکردنی اریس ناشی از اعتماد به نفسی است که با زحمت خودش به دست آورده. آنها شور و اشتیاق زیادی برای تجربیات جدید دارند و به اندازه کافی خلاق و باهوش هستند که از پس سخت ترین کارها هم بر بیایند. اریس‌ها می‌توانند در هر شغلی که نیاز به تصمیم گیری سریع و مسئولیت‌های زیادی داشته باشد بدرخشند. آنها در برخورد با مردم بسیار رک هستند، اما گاهی می‌توانند با سیاست و مبادی آداب هم باشند. شوخ طبعیشان به آنها کمک می‌کند تا در محافل اجتماعی موفق عمل کنند. آنها از انرژی اضافی خود برای ورزش به ویژه ورزش های پر خطر و سخت استفاده می کنند. bonus new member  از نظر جسمی بااستعداد و شجاع هستند و به همین دلیل است که درصد بالایی از ورزشکاران موفق متولد نشان اریس هستند. سیاره مارس آنها را به افرادی تبدیل می‌کند که برای عقیده خود می‌جنگند. اگر شکست بخورند عصبانی و پرخاشگر می‌شوند، اما این احساس آنها طولانی نمی‌شود، چون ذاتشان بد نیست و در ضمن این احساسات منفی را وقت تلف کردن می‌دانند. بی‌حوصلگی گاه به گاهشان هم مانع راه آنهاست. باید دوستانی انتخاب کنند که آنها را به خوبی می‌شناسند و به هم کاملا اعتماد دارند، تا توصیه آنها را قبول داشته باشند و این توصیه ها جلوی عجول بودنشان را بگیرد. با این همه، آنها افراد صادقی هستند که دوست دارند به قولشان عمل کنند.

خورشید در تارس(اردیبهشت)

نشان تارس به افرادی که در آن متولد شده اند طبیعتی آرام و صبور، همراه با احساس قدردانی از هر چیز زیبا و دلنشین در زندگی می‌دهد. متولدین این نشان، اغلب به حدی درون‌گرا هستند که حتی از بهترین دوستانشان هم فاصله می‌گیرند. با این حال، دلیل این فاصله‌گیری غرور نیست، بلکه موضوع این است که نمی‌توانند درباره مشکلاتشان با کسی حرف بزنند.

تارس‌ها بسیار محافظه کار هستند که این مورد در رفتار، طرز لباس پوشیدن و سبک زندگیشان مشخص است. نمی توان گفت که آنها با هر چیز مدرنی مخالف هستند، چون آنها فقط بر کیفیت بالای متریال، طراحی عالی و به ویژه بر ارزش بالا تاکید دارند. تارس ها برای احساس خوشبختی به امنیت نیاز دارند و از هر چیزی برای رسیدن به این امنیت استفاده می‌کنند. آنها ارزش اموال و دارائی را می‌دانند و تلاش زیادی برای به دست آوردن این دارائی‌ها می‌کنند، چون می خواهند فرزندانشان نیز از همین امنیت برخوردار باشند.

اشتباه همه درباره تارس ها این است که آنها را خودپسند می‌دانند ولی در واقع بسیار متواضع هستند، این احساس بقیه ناشی از عقیده خود تارس است که می‌خواهد هم خودش و هم خانواده اش بهترین ها را به دست بیاورند. حمایت عاطفی و خانوادگی نیز برای آنها بسیار مهم است، تارس ها به خوبی از فرزندانشان مراقبت می‌کنند و به اعضای پیرتر خانواده هم توجه ویژه ای دارند بدون اینکه احساس کنند از خودگذشتگی کرده اند.

تارس ها در محل کار بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند. از آنجا که می دانند در برابر وظایفشان مسئولند، اجازه نمی دهند تنبلی، ویژگی شخصیتی دیگر آنها، کنترلشان را به دست بگیرد. آنها ورزش کردن را یک امر واجب نمی دانند و ممکن است مثلاً به بهانه دیدن یک بنای تاریخی که دسترسی دیگری جز پیاده‌ رفتن ندارد کمی هم پیاده‌روی کنند. از دید تارس فقط خانواده خودشان، تجربیات هنری و غذای خوب ارزش تلاش زیاد را دارد.

از آنجا که تارس‌ها تحت حاکمیت سیاره ونوس به دنیا می‌آیند، احساس آنها نسبت به هنر بسیار رشد یافته است و خیلی از متولدین این نشان خواننده یا معمار و در کل هنرمندانی فعال هستند.

تارس‌ها به اعتبارشان اهمیت زیادی می‌دهند پس حتی اگر از کار لذت نبرند، به تعهداتشان خوب عمل می‌کنند. آنها این توانایی را دارند که بر کارشان متمرکز شوند تا بعداً مجبور نشوند وقت فعالیت‌های دلخواهشان مثل مطالعه کتاب، بازدید از نمایشگاه یا گردش در پارک را برای کار اختصاص دهند. تارس‌ها واقع‌بین هستند و ارزش پول را می‌دانند و می‌توانند در عمل هم از پولشان خوب و محتاطانه استفاده کنند.

خورشید در جمینای(خرداد)

متولدین نشان جمینای، افرادی با استعدادهای زیاد و تیزهوش هستند که می‌توانند از مهارت هایشان چه در تئوری و چه در عمل استفاده کنند. جمینای‌ها هر آنچه در اطرافشان اتفاق می‌افتد را به دقت‌ و با علاقه دنبال می‌کنند و می‌توانند به سرعت با شرایط جدید سازگار شوند. از آنجا که آنها می‌توانند مزایای هر چیزی را به سرعت تشخیص ‌دهند، به همه چیزهای نو در دنیا تمایل نشان می‌دهند. آنها سعی می‌کنند که این چیزهای نو را به دیگران هم نشان دهند تا همه از این مزایا بهره‌مند شوند اما افراد محافظه‌کار اغلب درک درستی از این موضوع ندارند و ممکن است سوءبرداشت کنند.

متولدین جمینای افراد اجتماعی هستند که می‌توانند با جذابیت و هوش ذاتی خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهند و حتی الهام بخش باشند. مرکوری حاکم نشان جمینای استعداد سخنرانی و نوشتاری به فرد می‌دهد. این استعدادها به همراه ذات فعالشان، باعث شده که بتوانند به عنوان روزنامه نگاران بزرگ یا افرادی خلاق در زمینه تبلیغات، سرآمد شوند. با این حال، هیچ کاری وجود ندارد که جمینای در آن برتری نداشته باشد. سبک رفتار، شوخ‌طبعی و آسان‌گیری که در حل مشکلات بروز می‌دهند باعث می شود که در چشم دیگران کمی سطحی به نظر برسند، اما این فرض اشتباه است چون نه تنها سطحی نیستند بلکه با ذهن فعال و تمرکز خوبی که دارند می‌توانند بهترین نتایج را در کارها بگیرند. بعلاوه، در ذات آنها فخرفروشی نیست که تلاششان را به رخ دیگران بکشند. همچنین جمینای ها ممکن است در چشم افراد متعصب هم سطحی به نظر برسند، چون آن افراد فکر می‌کنند اگر تغییری در عقایدشان ندهند یعنی به اصولشان پایبند بوده اند در حالی که متولدین جمینای اصلاً دیدگاه تعصبی ندارند. در مورد یک متولد جمینای این سازگاری با تغییرات اصلاً دورویی نیست و اینکه اشتباهات خودش و دیگران را ببخشد و یا عقیده مخالف خودش که منطقی به نظر برسد را بپذیرد یکی از ویژگی‌های مثبت جمینای است.

خلاقیت ویژگی اصلی جمینای است. حالت چند شخصیتی بودن آنها اغلب وقتی که مجبور به انتخاب شغل هستند بروز پیدا می‌کند، بنابراین انتخاب شغل آنها بیشتر از دیگران طول می‌کشد. این افراد در دوران جوانی پیش از انتخاب شغل مناسب، خیلی از مشاغل مختلف را امتحان می‌کنند چون برایشان هیچ تجربه ای اتلاف وقت محسوب نمی‌شود. جمینای ها در هر جای دنیا و در هر شرایطی راحت هستند. آنها تمایل به تجربه های جدید دارند و هرگز هم تبدیل به فرد متعصبی نمی شوند که عقایدش را به دیگران تحمیل کند. آنها دموکرات‌های اصیل و خردمند و همیشه جوان هستند.

خورشید در کنسر(تیر)

حاکم نشان کنسر، ماه است که به متولدین این نشان حساسیت عاطفی زیادی می‌دهد. بنابراین آنها اغلب مأخوذ به حیا و خجالتی هستند. استدلال، طرز تفکر و رفتار آنها شدیداً وابسته به روحیه آنهاست و همین موضوع باعث می‌شود که آنها دوست داشته باشند به افرادی با شخصیت قوی تکیه کنند.

کنسرها خانه، والدین و خانواده خود را دوست دارند، اما رویاهای عاشقانه و تغییرات خلق و خوی آنها سبب شده که علی رغم کمرویی و حیا، معمولاً نمی‌توانند به شریک زندگیشان وفادار بمانند. این بدجنسی آنها نیست، بلکه شخصیت آنها تحت تأثیر حرکت سریع ماه قرار دارد که در روابط انعکاس پیدا می‌کند و البته خودشان بیشترین رنج را از این موضوع می برند، هرچند که انگار دوست دارند روح خود را با رنج های جدید و جدیدتر غنی کنند!

متولدین کنسر اغلب بسیار هنرمند هستند و می‌دانند که چطور احساسات غنی خود را با یک نقاشی، شعر یا آواز بیان کنند.

گرچه خودشان فکر می‌کنند به راحتی تحت تاثیر دیگران قرار می‌گیرند، اما واقعیت این است که آنها هستند که بر محیط تأثیر می گذارند و دیگران را با شخصیت احساسی جذاب خود تحت تاثیر قرار می‌دهند.

با در نظرگرفتن تمام ویژگی های نشان کنسر، ممکن است آنها منفعل به نظر برسند، ولی وقتی صحبت از مسائل مالی و سطح رفاه زندگی شود، خیلی خوب می‌دانند چطور این رفاه را تامین کنند و رفتار آنها ناگهان واقع‌گرایانه میشود. آنها می‌توانند به خوبی راه خود را پیدا کنند و زندگی راحتی را برای خود و خانواده‌شان تضمین کنند، چون داشتن خانه‌ای دلپذیر، دنج و با آسایش برای ذهن حساس و بی‌قرار آنها بسیار مهم است.

آنها صلح جو و خجالتی، و در عین حال بسیار زیرک هستند. بنابراین می‌توانند از تجربیاتشان استفاده کرده و ارزش جدید ایجاد کنند. مثلا اگر یک کنسر بفهمد که ترسو بودنش، حس همدلی دیگران را برمی‌انگیزد و باعث می‌شود دیگران طبق خواسته‌های او پیش بروند، می‌داند که چطور نقش ترسو را بازی کند، البته که بازیگری هم یکی از استعدادهای هنری آنها است.

کارنامه آنها بیشتر از عصبانیت، شامل ماتم و حسرت است و به جای پرخاش کردن، درماندگی را نشان خواهند داد. در اصل آنها افراد درون‌گرایی هستند و دوست ندارند توجه دیگران را به خود جلب کنند، اما همین اجتاب هم باعث جذابیت بیشتر آنها می‌شود.

خورشید در لیو(مرداد)

نشان لئو به افرادی که با این نشان متولد شده‌اند اعتماد به نفسی سالم و اقتداری ذاتی می‌بخشد، آنها قدرت تسلط و کنترل بر دیگران را دارند، اما سخاوتمند و دوستانه هستند.

این افراد معمولاً هیچ تردیدی در مورد خود ندارند، چون به کار و خصوصیات اخلاقیشان ایمان دارند و همچنین می‌توانند بقیه را با همین معیار قابل اعتماد ارزیابی کنند. آنها افراد پرغروری هستند که حتی به افتخارات همشهریان و دوستانشان هم احترام می‌گذارند. دیگران آنها را به خاطر صراحت و رک بودن دوست دارند. شوالیه‌گری و درایت از ویژگی‌های ذاتی آنهاست.

در حضور آنها همه احساس خوبی دارند و هیچ کس از اینکه با رهبری و تصمیم‌گیری آنها مشکل داشته باشد ناراضی نخواهد بود، چون لیوها تسلط خود را آرام آرام نشان می‌دهند و هرگز تنگ‌نظر نیستند.

لیوها ثروت و سطح بالای زندگی را دوست دارند، اما حتی در شرایط مادی بد هم اعتماد به نفسشان را از دست نمی‌دهند و اجازه نمی‌دهند ظاهر یا رفتارشان نشان دهد که به کمک و همدردی نیاز دارند.

خورشید پادشاه زودیاک است و حاکم نشان لیو، و این نشان شاهانه باعث می شود که متولدینش از هر طبقه اجتماعی که باشند، حتی اگر مجبور به ژنده‌پوشی شوند وقار ذاتی خود را نشان می‌دهند و دلیل اصلی این هم رفتار نجیبانه آنهاست.

در جایگیری بد خورشید یا زاویه بد با سیارات دیگر ممکن است غرور آنها به بدرفتاری و اقتدارشان به زورگویی تبدیل شود. در این صورت ممکن است آنها شروع به تحمیل اراده خود به دیگران کنند، نه تنها با روش لیو یعنی مستقیماً، بلکه با از پشت خنجر زدن، و این کار را تا زمانیکه به خواسته‌شان برسند ادامه می‌دهند.

افرادی که در علامت لیو متولد می‌شوند همیشه کوتاهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب می‌کنند و عزم راسخی دارند. آنها در مشاغل آزاد که می‌توانند مستقل باشند، بهترین رشد را دارند، اما بخش تجاری نیز برای مدل ذهنی آنها مناسب است، چون می‌توانند از شجاعتشان در ریسک کردن استفاده کنند. درست مثل همه گربه‌سانان، شیرها هم توانایی واکنش سریع دارند و قادر به مدیریت موقعیت های گیج کننده ای هستند که از غریزه غیرقابل خطا و عکس العمل های سریعشان استفاده کنند.

این افراد در هر حرفه ای که بتوانند از رفتار خوب، درایت و اعتماد به نفسشان استفاده کنند، موفق هستند. با اینکه آنها قادرند هر کاری را به خوبی انجام دهند، ولی در مسائل دیپلماتیک و در کل سیاست بی‌نظیر هستند.

خورشید در ویرگو(شهریور)

ویژگی بارز متولدین ویرگو، حس آنها برای نظم و سازماندهی است. ویرگوها افرادی اهل عمل با مهارت عالی در طراحی و کارهایی که با دست انجام شود هستند. آنها همیشه قادر به تمرکز کامل بر وظایف خود هستند و سعی می‌کنند همه چیز در اطراف آنها به درستی مرتب شده باشد، زیرا به نظرشان نظم، کارها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. البته اگر خورشید آنها در جایگیری بدی با سیارات دیگر باشد، این ویژگی می تواند به حالتی آزاردهنده تبدیل شود.
ویرگوها همچنین در روابطشان هم علاقه زیادی به نظم دارند و دوست دارند همه چیز شفاف باشد. آنها رفتار و احساساتشان را با ذهنشان کنترل می کنند ولی بی روح نیستند. متولدین نشان ویرگو مراقب هستند درگیر روابطی نشوند که ارزش تلاش را ندارد. آنها افراد قابل اعتمادی هستند که احساس وظیفه شناسی زیادی دارند. آنها باهوش، با تمرکز عالی و مانند یک تاجر باتجربه هستند و این ویژگی ها موجب کسب نتایج استثنایی در انجام کارها به خصوص کارهای هنری و علمی می شود.
دستاوردهای کاری آنها نتیجه روش‌های کاملاً متفکرانه است و به همین دلیل است که هرگز به دیگران اجازه نمی‌دهند هنگام تمرکز روی کار، مزاحمشان شوند. آنها با کسی که تمرکزشان را به هم بزند خداحافظی می‌کنند.
ویرگوها به سرعت و با‌ بصیرت انگیزه های افراد دیگر را درک و ارزیابی می کنند و به همان سرعت متوجه میشوند که چه واکنشی مناسب است. این افراد نه تنها به طور كامل درباره عواقب كارها و وظایف خود، بلكه در مورد عواقب همه تصمیمات و اقدامات آینده نیز كاملاً فكر مي‌كنند چون می‌خواهند از همه خطرات و احتمالات نامطلوب جلوگیری کنند.
ویرگوها براساس اصولی که تعیین کرده اند پیش میروند. دوست ندارند خودنمایی کنند و شخصیت آنها بر اساس استدلالات منطقی بنا شده است، آنها تاحدی محتاط و محافظه‌کار هستند که این موضوع حتی در منزلشان هم دیده می‌شود: خانه ای که بدون تلاش زیاد تمیز و مرتب می‌شود و لباس هایی پوشیده و فروتنانه.
اگرچه خودشان به راحتی آزرده می‌شوند، اما اغلب دیگران را مورد انتقادات تند و تیز قرار می‌دهند. کسانی که می‌خواهند با ویرگوها کنار بیایند باید بدانند که معیارهای آنها برای نظم و صداقت واقعا منطقیست و هرگز به کسی آسیب نمی‌رساند.

خورشید در لیبرا(مهر)

شاید برای خوشحال کردن علامت نشان خودشان که ترازوست باشد که متولدین این نشان انقدر محتاط، متعادل و هماهنگ هستند، در هر صورت، آنها قبل از انجام هر کاری فکر می کنند. یافتن افراد جسور و بی پروا در میان متولدین میزان ممکن است ولی استثناست. متولدین لیبرا صادق و نجیب هستند. آنها تحمل رفتارهای پر سر و صدا، بی ادبانه و توهین آمیز را ندارند. افراد متولد این نشان به خاطر ونوس که حاکم لیبراست از حس زیبایی شناختی و استعداد هنری قوی برخوردار هستند. مهم نیست که چه فعالیت هنری را انتخاب می کنند، در آن کار عالی خواهند بود. حتی اگر هنرمند فعالی نشوند، باز هم ذوق و سلیقه آنها در هر کاری که انجام دهند دیده خواهد شد. آنها ماهر، کوشا، باهوش و ماجراجو هستند. معاشرت با آنها بسیار دلپذیر است. آنها بعضی اوقات وقت خود را برای تصمیم گیری هدر می دهند و اگر کاری را جالب و ارزشمند بدانند با اشتیاق کار می کنند. آنها ارزش کار خود را می دانند و خواستار تقدیر و تشکر هستند.

این افراد محکم و قاطع به نظر می رسند، اما در پشت این نقاب، ناامنی های درونی خود را پنهان می‌کنند. در رفتارشان بدخلقی یا عدم صداقت وجود ندارد، ولی می توانند تسلیم تردید شوند، خواه در مورد خود آنها باشد خواه در مورد دیگران. اما این تردید را نمی توان به عنوان سوء نیت برداشت کرد. آنها علی‌رغم عدم اطمینان و درهم ریختگی درونی خود، افرادی هستند که از عدالت را رعایت می‌کنند و از این نظر هم سرسخت هستند. حتی اگر از خودشان مطمئن نباشند، باز هم می توانند دیگران را کاملاً درست و با درک بالا ارزیابی کنند. آنها وظیفه خود می‌دانند که کثرت نظر و اختلافات را کاهش دهند و از بی عدالتی جلوگیری کنند. افراد متولد این نشان در هر محیط اجتماعی بسیار محبوب هستند، زیرا آنها قادر به حل و فصل مسالمت آمیز هرگونه اختلاف هستند، بنابراین دیگران را در کار یا بازی متحد می کنند.

رفتار و شیک پوشی آنها استانداردها را تعیین می کند و هرکسی در کنار لیبراها از کمبودها و نامرتب بودن خودش شرمسار خواهد شد. آنها در نقشهای مدیریتی، سبک رهبری دموکراتیک را نشان می دهند و بیشتر از تبعیت، به همکاری نیاز دارند. آرامش، مشورت و انصاف آنها نشان می دهد که امکان همزیستی در سطح بالایی را دارند و شوخ‌طبعی عجیب و غریب آنها این سطح را بالاتر هم میبرد.

خورشید در اسکورپیو(آبان)

افرادی که با نشان اسکورپیو متولد می‌شوند می توانند بسیار واضح فکر کنند، قضاوت خوبی دارند و می‌توانند موقعیت ها را به خوبی ارزیابی کنند. آنها همچنین دارای حافظه خوب و ذهنی خلاق هستند که این ویژگی، اصالت آنهاست. آنها هنگام دفاع از عقایدشان می‌توانند بسیار لجباز باشند. دلیل این رفتار اعتماد به نفس قابل توجه آنهاست. اسکورپیوها افرادی افراطی هستند مثلاً آنها برای دوستانشان مهربان و فداکار هستند، اما اگر کسی نسبت به آنها واکنش منفی نشان دهد یا آزارشان دهد، به طور پنهانی یا حتی آشکارا جنگ می‌کنند. دیگران به ندرت می‌توانند واکنش های اسکورپیو را پیش بینی کنند و گاهی خودشان هم از نحوه واکنش خودشان، اطلاع ندارند. از یک طرف، آنها می‌توانند کارهای خوب زیادی انجام دهند، اما از طرف دیگر، وقتی عصبانی هستند، به همان اندازه لجباز و سرسخت می‌شوند.

اسکورپیوها افراد بسیار کنجکاوی هستند و اگر به چیزی علاقه مند باشند، از هیچ تلاشی که برای کشف نیاز خود انجام میدهند، پشیمان نخواهند شد. به ویژه، آنها می خواهند افرادی را با همان پختگی ذهنی تحت کنترل خودشان داشته باشند، نه تنها برای رقابت، بلکه برای سرگرمی. این افراد آرزوی شناخت عمیق خود را دارند و جای تعجب دارد که با این میزان هوش، با افرادی دوست هستند که از نظر ذهنی در سطح بسیار پایین‌تری از خودشان قرار دارند. البته دلیل این امر این است که آنها از تحسین شدن لذت می برند. طالع بین‌های باستان آنها را نوابغ می‌دانستند، اما اسکورپیوها مهارت‌های عملی کمی دارند و در تحقق ایده‌های اصلی خود مشکل دارند مثلا شاید با یک حس بسیار منفی مثل حسادت، یا از روی رقابت بتوانند ایده هایشان را عملی کنند. عقرب ها همراهان بسیار جذابی هستند که همه اطرافیان تحت تأثیر آنها قرار می گیرند چون شخصیت آنها جذاب و قوی است و از هیچ تلاشی برای سرگرمی افرادی که دوستشان دارند فروگذار نمی‌کنند. آنها می‌توانند مهارت‌های خود را به شکلی ماهرانه پنهان کنند. شریک زندگیشان و دوستان و همکارانشان اغلب چیزی در مورد حسادت آنها نخواهند فهمید. این افراد معمولاً حالات روحی رنج آوری را تجربه می‌کنند در حالی که اطرافیان آنها کوچکترین تصوری از این حالات ندارند. اسکورپیوها برای پست‌های مدیریتی بسیار مناسب بوده و در میان زیردستان هم محبوب هستند. سیارات پلوتو و مارس، که بر نشان آنها حکمرانی می‌کنند، نه تنها روحیه جنگیدن، بلکه استعداد پزشکی، به ویژه جراحی را هم به آنها داده‌اند، آنها پیش نیازها و قدرت‌های درونی دارند که بتوانند شفابخشی کنند.

خورشید در سجیتاریوس(آذر)

افراد متولد شده با نشان سجیتاریوس، شبیه به حاکم نشان خود، یعنی ژوپیر هستند که نمادی از عدالت و حس خوشبختی است. بنابراین آنها خوش بین، فعال، اجتماعی و بسیار صادق هستند، گاهی اوقات این رک بودن تا حدی است که بدون اینکه خودشان بدانند دیگران را آزار می دهد. در شخصیت آنها کینه توزی نیست، اما تصور آنها از عدالت این است که مردم مستحق دانستن حقیقت هستند.

آنها واکنش های فوری دارند و می‌توانند در عرض چند ثانیه تحریک و منفجر شوند، اما همه چیز را هم به همین سرعت فراموش می‌کنند بدون اینکه کوچکترین تصوری داشته باشند که از نظر روحی ممکن است به کسی آسیب برسانند. خب البته منظور آنها هم این نبوده که به کسی آسیب برسانند.

کسانی که آنها را بهتر بشناسند و به رفتارشان عادت کنند، نه تنها سرگرمی زیادی را تجربه خواهند کرد، بلکه دوستان معتبری نیز پیدا می‌کنند که ممکن است زیاد صحبت کنند، اما به طور کلی می توان به آنها اعتماد کرد.

این افراد به شدت از محدودیت متنفرند. آنها می‌توانند کار زیاد را تحمل کنند، اما نه با این تصور که یک وظیفه اجتناب ناپذیر است و کسی بر آنها نظارت دارد.

آنها در نقش میزبان خوشحال هستند و اغلب در مورد امکانات خود هم اغراق می کنند.ولی اگر کسی به کمک احتیاج داشته باشد آنها بلافاصله آنچه را كه لازم است انجام خواهند داد و در ازای آن انتظار قدردانی یا چیز دیگری ندارند.

آنها به پول زیادی برای خودشان احتیاج ندارند زیرا نیازی به خودنمایی ندارند و قطعاً پس انداز منظم پول هم ندارند. آنها قادرند جنبه روشن زندگی را ببینند و دیگران را به داشتن جهان‌بینی خوشبینانه ترغیب می‌کنند.

به نظر دیگران ممکن است کمی سطحی به نظر برسند، اما در واقع آنها روحیه‌ای فلسفی دارند که به آنها اجازه می‌دهد حتی تنگ نظری را هم از منظر دیگری ببینند.

بخشش و خوبی می‌تواند به آنها کمک ‌کند تا حس بهتری داشته باشند. افراد دیگر در اطراف آنها اغلب متوجه نمی‌شوند که چقدر به سختی برای خودشان می‌جنگند. آنها حتی به قیمت ضرر و زیان مادی از غرور خود دفاع می‌کنند. آنها توضیحات و توجیهات طولانی را دوست ندارند و همچنین دوست ندارند خود را تحقیر کنند، بنابراین در صورت ناراحتی فقط در را به هم میکوبند و می‌روند.

خورشید در کپریکورن(دی)

سترن حاکم نشان کپریکورن است که به افراد متولد این نشان صلح، صبر، استقامت و جاه طلبی می‌بخشد. این افراد می‌توانند حداکثر تلاش خود را برای کاری که انتخاب کرده‌اند یا به آنها محول شده انجام دهند. آنها افرادی با رفتار دوستانه و سرحال هستند، ولی ذاتاً جدی و مسئولیت‌پذیر هستند و هر کاری که انجام می‌دهند هم بر اساس همین مسئولیت‌پذیریست.
آنها بسیار با اراده هستند و بنابراین معمولاً به آنچه می‌خواهند می‌رسند و چیزی را به تصادف و تقدیر نمی‌سپارند. در معاملات تجاری آنها فقط به قراردادهای کاملاً شفاف پایبند خواهند بود و در کارهای تحقیقاتی یا هنر نیز همین شفافیت را دارند. جالب است که این افراد معمولاً خودشان چالش‌برانگیزترین کارها را انتخاب می‌کنند، انگار موانع به جای ایجاد سختی آن‌ها را قدرتمندتر می‌کند. این موضوع که کار مشابهی را بارها و بارها شروع کنند هرگز آنها را ناراحت نمی‌کند، تا زمانی که به بهترین نتیجه ممکن برسند تلاش می‌کنند. افراد چندانی در دنیا به اندازه متولد کپریکورن برای فعالیت های تحقیقاتی مناسب نیستند.
آنها افراد محتاط و قابل اعتمادی هستند که معمولاً دیگران در همه کار به آنها اعتماد می‌کنند، درایت از ویژگی‌های شخصیتی خوب آنهاست. ذهن فعالشان که همیشه روی کار متمرکز است اجازه نمی‌دهد که با گروه دوستان زیادی معاشرت داشته باشند، اما اگر کسی را به عنوان دوست قبول کنند، همیشه به او وفادار هستند.
این موضوع ممکن است باعث شود آنها خسته کننده به نظر برسند، اما درواقع یک همراه خوش‌خلق و بامزه هستند. شوخ طبعی و طنز آنها عمیق است، زیرا حتی در این حالت نیز، آنها تسلیم سطحی نگری نمی شوند. این افراد می‌توانند فعالیت های خود را به خوبی برنامه ریزی کنند و اوقات خود را به گونه ای تنظیم كنند كه هم برای كار و هم برای استراحت وقت باشد.
متولدین کپریکورن با شرکای خود رابطه خوبی برقرار نمی کنند، پس اغلب ترجیح می دهند تنها باشند حتی اگر شراکت آنها بسیار خوشایند بوده باشد. اگر آنها در روابط خود دل‌شکسته شوند بندرت رابطه جدیدی را آغاز می‌کنند. در ازدواج هم همین طور است. اگر همسر کپریکورن به برنامه‌ریزی او احترام نگذارد و مزاحم کارش شود، باید انتظار داشته باشد که ترک شود.
خصوصیات منفی آنها شامل انتقاد هم هست. آنها اغلب از عزیزانشان انتقاد می کنند، اما از خودشان هم همانقدر انتقاد دارند. متولدین کپریکورن افراد بسیار فروتنی هستند که می توانند زندگی خود را به شکلی کاملاً عملی سازماندهی کنند تا وقت گرانبهایشان از دست نرود. آنها به آرامی از نردبان شغلی خود بالا می‌روند، اما دستاوردهای آنها ماندگار است.

خورشید در آکواریوس(بهمن)

افراد متولد شده در نشان آکواریوس تحت تاثیر دو سیاره قرار دارند. سترن به آنها آرامش خاطر، تمرکز و سماجت می دهد، در حالی که اورانوس مسئول بی قراری، منحصر بفردی و تندمزاجی آنهاست. این خصوصیات جدا از هم نیستند و شخصیت آکواریوس مخلوط متعادلی از این ویژگی‌هاست.

این افراد اراده قوی دارند که هر از گاهی آن را با رفتارهای غیرمسئولانه جایگزین می‌کنند، چون معمولاً کارهای بسیار چالش برانگیزی را برای انجام دادن انتخاب می‌کنند که مجبور می‌شوند مشاوره بگیرند. آنها انعطاف پذیرند و توقع ندارندکه شرایط مطابق خواسته های آنها پیش برود.

روح این افراد لطیف و شکننده است و آنها سعی می کنند از درگیری جلوگیری کنند. در اصل آنها بشردوستانی هستند که به مسائل اجتماعی علاقه مندند و سعی می کنند راه حل هایی برای بی عدالتی های جامعه پیدا کنند.

آنها طبیعت را دوست دارند، سعی در کشف اسرار قوانین طبیعت دارند و بی وقفه در تلاش برای حل مشکلات هستند. این افراد بردبار، مهربان و خوش اخلاق هستند و می‌توانند دوستانی فداکار و دلسوز باشند. بزرگترین آرزوی آنها این است که به همین ترتیب با آنها رفتار شود.

این افراد ایده های باورنکردنی زیادی دارند و می توانند به طور سیستماتیک به همه چیز فکر کنند، تمایل دارند از آنچه دیگران به آن عادت کرده اند، جلوتر باشند، بنابراین آنها اغلب درک نشدن و ناامیدی را تجربه می کنند. آنها هر لحظه ممکن است ایده ای جدید که در تاریخ تکرار نخواهد شد، ارائه دهند. آنها خیالباف هستند ولی شایسته درک دیگران‌اند چون کمک‌کننده های خوبی هستند و ایده های آنها با ایده آلیسم و تلاش برای بهبود جهان همراه است.

متولد آکواریوس شخصی است که همه چیز را به حرکت در می‌آورد، موانع را برطرف می‌کند تا در نهایت از پریشانی خلاص ‌شود. او تخیل و شهودی عالی دارد که این امکان را می دهد که اتصالات و علت و معلول‌های پنهان را تشخیص داده و گوشه و کنار را ببیند، اما به ندرت نتایج بد خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

افراد متولد این نشان از محدودیت ها متنفر هستند و در فضاهای کوچک بدون دید گسترده و بدون آزادی عمل اذیت می‌شوند. آنها حتی نمی‌توانند به مدت طولانی در یک مکان بمانند و به محض رسیدن به جائی به بازگشت فکر می کنند. با این حال، آنها هیچکس را مجبور نمی‌کنند که به بی قراریهایشان گوش دهد.

خورشید در پایسیز(اسفند)

متولدین نشان پایسیز نیز مانند آکواریوس تحت حاکمیت دو سیاره به دنیا آمده‌اند. ژوپیتر به آنها حس عدالت، وجدان اجتماعی و تمایل به کمک به دیگران را می‌دهد، در حالی که نپتون هم به آنها کمک می‌کند و هم زندگی آنها را پیچیده می‌کند. نپتون به آنها تخیل، خلاقیت و احساسات می‌بخشد، اما حساسیت بیش از حد و حالتی رویایی می‌دهد که منجر به انفعال و بلاتکلیفی می‌شود.

این افراد بسیار خجالتی هستند و به خصوص در سنین جوانی ارتباط با دیگران، حتی با کودکان هم‌سنشان هم برایشان بسیار دشوار است. برایشان سخت است که خرید کنند، از غریبه ها آدرس بپرسند یا کاری را سازماندهی کنند، حتی اگر قرار باشد فقط به اداره پست بروند.

افراد متولد نشان پایسیز در بزرگسالی نیز این بازداری احساسی را حفظ می‌کنند، حتی اگر شرایط به مرور زمان آنها را مجبور به ایجاد عادت های منظم و خلاص شدن از ترس غیر ضروری کند. بسیاری از آنها این خصوصیات را به نوعی عشوه گری عمدی تبدیل می کنند، زیرا با گذشت زمان متوجه می‌شوند که خجالتی بودن آنها اغلب مورد لطف دیگران قرار می گیرد و آنها می‌توانند با نمایش آن به راحتی به خواسته خود برسند.

پایسیزها به محیط خانه خود وابسته هستند، زیرا تنها مکانی است که در آن احساس امنیت و راحتی می‌کنند و در آنجا در خیالاتشان در ماجراهای باورنکردنی فرو می‌روند که در آن قهرمان هستند.

متولدین این نشان به حرفه‌ای متناسب با شخصیتشان نیاز دارند. اگر آن را پیدا کنند، بسیار سخت کوش و موفق هستند، اما باید همیشه مطمئن شوند که رفاه و وقت کافی برای رویاپردازی دارند.

آنها تخیل و توانایی همدلی باورنکردنی با دیگران دارند و به همین دلیل بسیاری از آنها از این غنی بودن احساسشان استفاده کرده و نویسنده، شاعر، بازیگر و نقاش می‌شوند. افرادی که با نشان پایسیز متولد می‌شوند، خجالتی، وفادار و فداکار هستند، و این قدرت ویژه آنهاست چون طرف دیگر فکر می‌کند آنها بی دست و پا هستند و از جنگ با آنها منصرف می شود.

آنها به راحتی تحت تاثیر دیگران قرار می‌گیرند و این موضوع می‌تواند باعث سواستفاده افراد بدذات بشود، حتی ممکن است از تخیل باورنکردنی پایسیز برای کلاهبرداری استفاده کنند. نپتون همچنین سیاره فریب، ریا و دروغ است و بیشتر اوقات، علیه آنها کار می‌کند و باعث ایجاد بی اعتمادی در دنیای درون آنها می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top